کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باز هم دعوا بر سر حقوق انحصاری؛ این بار پای اپل گیر است

به گزارش سافت‌گذر ؛ بعد از چند هفته که خبری از دعوا بین کمپانی‌های بزرگ بر سر پروانه انحصاری نبود، این بار یک کمپانی نسبتاً گم‌نام از اپل شکایت کرده و جالب این که به نتیجه هم رسیده است.

هرکس برای اولین بار دعواهای کمپانی‌های بزرگ را بر سر پروانه‌های انحصاری‌شان شروع کرد، دنیای تکنولوژی را درگیر بزرگ‌ترین دردسر تاریخ کرده است! اپل، سامسونگ، اچ‌تی‌سی، گوگل و مایکروسافت همه درگیر این دعواها شده‌اند. اکثراً هم بقیه کمپانی‌ها به این متهم می‌شوند که طراحی‌های اپل را دزدیده‌اند. اما این بار نوبت خود اپل است که از پروانه‌های کمپانی‌های دیگر تعدی کند.

 

کمپانی MobileMedia Ideas LLC در پرونده‌ای علیه اپل به پیروزی رسیده و این غول فناوری را به زیر پا گذاشتن سه عدد از پروانه‌های انحصاری خود متهم کرده است. این پروانه‌ها در زمینه گوشی‌های دوربین‌دار، تنظیمات تماس، و رد تماس است. اگرچه هنوز خسارت‌های وارده به اپل معلوم نیست؛ اما «لری هورن» مدیر عامل MobileMedia می‌گوید بعد از اعلام این مبلغ خواهیم دید که خسارات «عظیمی» به اپل وارد می‌شود. اپل ابتدا به زیر پا گذاشتن 14 پروانه انحصاری متهم شده بود؛ اما پرونده زمانی باز شد که این تعداد به 3 عدد کاهش یافت.

به گزارش سافت‌گذر ؛ دعوا بین MobileMedia و اپل بر سر اختراعات 20 سال پیش است. ارزش سهام اپل هم بر اثر این شکست قضایی اندکی کاهش پیدا کرد.

کمپانی شاکی می‌گوید اگر به اپل اجازه داده شود تا بدون اخذ اجازه، از اختراعات MobileMedia در آیفون استفاده کند، «خسارات جبران‌ناپذیری» به این کمپانی وارد می‌شود. با این حال، «هورن» می‌گوید: «ما اهل دادگاهی کردن کمپانی‌های دیگر نیستیم.» «استیو بائور» از شرکای کمپانی Proskaur Rose LLP در بیانیه‌ای می‌گوید: «این پرونده بسیار دشوار بود. ما را مجبور کرد به سال‌های 1998 تا 1994 برویم؛ اولین باری این فناوری‌ها ابداع شدند.»

ارزش سهام اپل در نتیجه این شکست 1/7 درصد معادل 9/31 دلار کاهش یافت؛ اما این کمپانی هنوز هم در سرمستی 529/69 دلار افزایش ارزش سهام اخیر خود است. اپل در مورد حکم دادگاه هم هنوز نظری نداده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12494 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/09/25 تعداد مشاهده: 1556
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/09/25 12:24
خدا رو شکر که یکی تونست دزدیهای اپل رو رو کنه...البته اگه اپل اون دادگاه رو هم نخره...lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung